Wizytówka firmy w Street view Google business view
Założenie firmy, choć jest wielkim sukcesem i wcieleniem w życie swoich marzeń, chęci samodzielnego działania biznesowego, jest dopiero początkiem drogi. Klient nie od razu zacznie kupować produkty lub korzystać z usług danej firmy. Najpierw musi dowiedzieć o jej istnieniu, zapoznać z jej ofertą. Ulotki, ogłoszenia w lokalnej prasie, czy na słupach raczej nie przynoszą oczekiwanego rezultatu. Na szczęście w dobie komunikacji multimedialnej są skuteczniejsze sposoby kontaktu z potencjalnym klientem. Google business view dla firm to narzędzie, które zapewni chwytliwą promocję.
Technologia w służbie biznesowi
Strona internetowa i jej udostępnianie na portalach społecznościowych, czy sztuczne klikanie już nie wystarczają, aby wypromować . Technologia rozwija się i daje coraz więcej możliwości promocji. Google street view to usługa, która pomoże w promocji firmy. To inaczej wirtualny spacer we wnętrzach lokalu – można go zrealizować w każdym miejscu: od mieszkań przeznaczonych na sprzedaż po gabinety lekarskie. Jego przewaga nad zwykłą stroną internetowa polega na dynamizmie i możliwości interakcji z widzem. Poza tym spacer kojarzy się z przyjemną czynnością, relaksem i zwiedzaniem. Widz przed komputerem po prostu zwiedza obiekt, bez wychodzenia z domu i tracenia czasu na dojazdy. Wartość reklamowa wirtualnego spaceru na mapach Google street view jest nie do przecenienia. Miejsce/lokal zostaje wyróżniony na mapach Google i w wyszukiwarkach, co automatycznie przekłada się na większe zainteresowanie klientów. Taki spacer zwiększa wartość strony internetowej – staje się ona atrakcyjniejsza dla odbiorcy i internauta chętnie czyta informacje pojawiające się na stronie.
Pierwsze miejsce w wyszukiwarce
Każdy właściciel firmy chce, aby to jego strona internetową wyświetlała się na pierwszej stronie w Google, po wpisaniu określonej frazy. Potencjalny internauta przegląda oferty z pierwszych 2-3 stron i wybiera jego zdaniem najlepszą. Użytkownik internetu korzysta z tego medium na różnych urządzeniach i w zasadzie w wielu momentach w ciągu dnia. Google Business View to wirtualny spacer po wnętrzu firmy całkowicie zintegrowany ze usługami Google. Dzięki temu odbiorca może oglądać wirtualny spacer na urządzeniach mobilnych . Google Businees View Kraków to symbol innowacyjności. Firma, która stosuje najnowocześniejsze techniki informatycznie dostępne na rynku szybko zyskuje wysokie miejsce w wyszukiwarkach, co przyczynia się do zwiększania ilości klientów i wyższych zysków. Właściciele , którzy poznali już olbrzymie możliwości reklamowe wirtualnego spaceru zapewniają, że goście odwiedzających ich strony pochodzili z różnych regionów kraju i byli zachwyceni jakością tego narzędzia marketingowego. Nawiązanie współpracy z klientami z różnych stron kraju przyczynia się do rozwoju danej firmy. Wirtualne spacery można wzbogacić muzyką najbardziej pasującą do danego miejsca, dzięki czemu klient ma przyjemne skojarzenia. Wirtualna wycieczka to znakomity sposób na pokazanie swoich usług.
Popularność wirtualnych wycieczek
Prawdą jest, że obraz mówi więcej niż 1000 słów. Dlatego współczesnemu odbiorcy nie wystarczy opis produktu i niewielkie zdjęcie. Chce dokładnie zobaczyć wnętrze firmy, otoczenie, a w przypadku firm usługowych realizowane projekty. Wirtualny spacer na mapach Google street view spełnia powyższą potrzebę. Świat biznesu jest nastawiony na nawiązywanie kontaktu z klientem. Zadowolenie potencjalnego nabywcy jest celem wszystkich działań marketingowych. Wirtualny spacer przyprowadza realnego klienta prosto do drzwi firmy. Jeżeli osobie spodoba się wnętrze, odpowiada oferta i cena, to prawdopodobnie nie będzie dalej szukać innych propozycji, tylko skorzysta z oferty firmy, której prezentację ogląda. Atrakcyjny profil firmowy internauta chętnie udostępnia swoim znajomym na portalach społecznościowych, a to następna szansa na przyciągnięcie nowych klientów i popularyzowanie wizerunku firmy. Wirtualne spacery swoją popularność zawdzięczają przede wszystkim atrakcyjnej formie przekazu.