Wizytówka Twojej firmy w Google

Wizytówka „Google moja firma” (ang. Google My business)

To całkowicie bezpłatna usługa świadcząca przez firmę Google swoim użytkownikom, nigdy nie były pobierane opłaty za umieszczenie wizytówki firmy w katalogu Google oraz na mapach Google Street View.

Zdajemy sobie sprawę że dla niektórych osób nie władających biegle Internetem założenie takiej wizytówki może być skomplikowane, dlatego w ramach dobrej współpracy oferujemy założenie wizytówki Państwa firmy bezpłatnie.  Możemy również ją dla Państwa prowadzić publikując na życzenie zdjęcia, filmy czy wirtualny spacer zrealizowany w Państwa firmie.

Zapraszam do kontaktu

 

Jak wygląda obsługa wizytówki firmy w Google Moja Firma

wizytówka firmy Google my business

Zakładka informacje
Jest to najważniejsza zakładka, na której musimy uzupełnić wszystkie dane o naszej firmie, wybrać kategorie działalności, uzupełnić dane teleadresowe, godziny pracy, dodać link do firmowej strony www. Możemy dodać tu nasze usługi, wprowadzić ich ceny, opisy itp.

wizytówka google zdjęcia

Zakładka zdjęcia
W tej zakładce zarządzamy wszystkimi multimediami dodanymi do naszej wizytówki

Zdjęcia, filmy, zdjęcia panoramiczne 360, zdjęcia wnętrza, zdjęcia z zewnątrz, zdjęcia pracowników.

Możemy tu również określić, które zdjęcie ma być zdjęciem głównym wizytówki a które okładką.

wizytówka na mapach google

Zakładka wpisy
W tej zakładce możemy publikować np. zapowiedz ważnych wydarzeń związanych z naszą firmą, wpisy te będą wyświetlane przez 7 dni (lub w określonym przez nas czasie) w wizytówce firmy.

wizytówka firmy w Google opinie

Zakładka opinie
W tej zakładce możemy czytać opinie o naszej firmie wystawione przez klientów, możemy również na nie odpowiadać.

wizytówka firmy Google słowa kluczowe

Zakładka statystyki
W tej zakładce mamy podgląd jakie słowa kluczowe wpisali ludzie w wyszukiwarce Google i trafili na wizytówkę naszej firmy. Poniżej mamy kolejne statystyki które pokarzą nam jak klienci szukali Twojej Firmy tzn. czy trafili szukając po konkretnej nazwie firmy czy szukali określonych kategorii lub usług oraz czy szukali wg. konkretnej marki.

Firmy, które mają aktualne zdjęcia, zdjęcia 360, video oraz wirtualny spacer zazwyczaj uzyskują więcej kliknięć w witrynach.

Kolejną informacją jaką odczytamy jest wykres jak klienci weszli na naszą wizytówkę, czy poprzez wyszukiwarkę czy poprzez Mapy Google.

Inne dane z jakimi będziemy się mogli zapoznać to wykres działań klientów, czy z wizytówki przeszli do strony www, czy zapytali o dojazd i wyznaczenie trasy, czy wykonali połączenie telefoniczne. Z wykresu szczebel niżej dowiemy się również ile razy zdjęcia dodane do wizytówki zostały wyświetlane w wyszukiwarce w porównaniu z podobnymi firmami.
Często również dostaniemy ciekawe komunikaty od Google w stylu:

Twoje zdjęcia uzyskują o 63,4% mniej wyświetleń niż zdjęcia podobnych firm