Radio kojarzy się z medium, w którym liczy się jedynie głos. Radia słucha się, a nie ogląda. Prezenterów zna się po głosie. Brak możliwości zobaczenia osoby, która mówi stanowi o odmienności radia od telewizji i o jego wyjątkowości. Wraz z pojawieniem się mediów elektronicznych sytuacja uległa zmianie. Nadal większość odbiorców radia słucha audycji, to jednak programy radiowe są dostępne w internecie, a twarze członków ekipy radiowej są znane słuchaczom. Radio Kraków ma swoją stronę w internecie, gdzie publikuje informacje dnia w formie pisemnej.
Bliżej słuchacza
Radio Kraków chce mieć, jak najczęstszy kontakt ze swoimi fanami. Audycje, strona internetowa, fora, media społecznościowe to cenne kanały do nawiązywania kontaktu ze słuchaczami. Media społecznościowe sprawiły, że radio przestało posługiwać się jedynie głosem. Radio Kraków stało się bardziej dostępne. Nie trzeba mieć w domu odbiornika radiowego, można słuchać ulubionych audycji przez internet w dowolnym czasie i miejscu.