News

Wirtualny spacer Google po salonie samochodowym – czy warto?

Nie co dzień podejmuje się decyzję o zakupie nowego samochodu. Z tego właśnie powodu – oraz niewątpliwie ze względu na duże środki finansowe, jakich taka inwestycja wymaga – kwestia wyboru odpowiedniego pojazdu powinna zostać gruntownie przemyślana. Z całą pewnością warto nawet kilkakrotnie zapoznać się z ofertą każdego salonu, który bierzemy pod uwagę. Jak jednak znaleźć czas na wielokrotne wizyty w salonie samochodowym? Właśnie z myślą o zabieganych klientach warto internetową witrynę naszego salonu poszerzyć o wirtualny spacer, który z pewnością pomoże naszej ofercie dotrzeć do znacznie większej rzeszy odbiorców.

Bez wątpienia tworząc wirtualny spacer Google po salonie samochodowym poza samym wnętrzem, szczególny nacisk należy przyłożyć do kwestii prezentacji samych pojazdów. To przecież właśnie one stanowią główny powód, dla którego internauci będą odwiedzać naszą stronę internetową. Wirtualna prezentacja topowych modeli aut online to zdecydowanie jedna z najbardziej efektywnych oraz docenianych przez klientelę form promocji. Oprócz tego salon, który taką możliwość swoim klientom udostępnia, będą z całą pewnością postrzegany przez nich jako miejsce idące z duchem czasu, a zatem będące w stanie spełnić rosnące oczekiwania miłośników motoryzacji.

Aby w pełni wykorzystać potencjał narzędzia, jakim jest wirtualny spacer 3D Google street view, bezsprzecznie warto poza podstawową prezentacją samochodu z zewnątrz – która skupia się przede wszystkim na aspektach wizualnych, takich jak karoseria oraz bryła pojazdu – rozszerzyć ją również o kompleksową ekspozycję wnętrza auta. To właśnie w nim przyszły nabywca będzie bowiem spędzał długie godziny podczas podróży, dlatego warto zapoznać go z walorami wizualnymi wnętrza oraz jak największą ilością rozwiązań mających na celu zwiększyć ergonomię, a także funkcjonalność wnętrza. Wbrew pozorom zrealizowany przez fachowców wirtualny spacer może w najdrobniejszych detalach prezentować wszelkie kluczowe dla kierowcy i pasażerów udogodnienia.

Nawet najbardziej efektowny oraz wygodny samochód nie może obyć się bez dynamicznego, nowoczesnego silnika, który powinien zapewniać kierowcy doskonałe prowadzenie w każdych warunkach. Wbrew pozorom również tego typu elementy mechaniczne mogą również zostać zaprezentowane za pomocą wirtualnego spaceru. W efekcie każdy przyszły nabywca, który przede wszystkim zwraca uwagę na osiągi oraz niezawodność, może bez wychodzenia z domu przyjrzeć się wszelkim nowinkom technicznym, które zastosowano pod maską jego wymarzonego modelu.

Wirtualne spacery 3D w Google po salonach samochodowych zdecydowanie zwiększają zainteresowanie klientów zakupem nowego pojazdu. Dzięki możliwości obejrzenia interesującego modelu na ekranie własnego komputera czy też tabletu przyszły nabywca ma bowiem możliwość zyskać nowe, cenne informacje na jego temat. W konsekwencji znacznie wzrasta szansa na to, że to właśnie nasz salon wybierze jako miejsce, z którego odjedzie swoim wymarzonym samochodem.

Przykłady wirtualnego spaceru po salonie samochodowym

wirtualne-spacery

Realizuję wirtualne spacery 3D w technologii Matterport PRO

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.