Czy warto zainwestować w coraz popularniejszą formę promocji internetowej, jaką są ujęcia z powietrza? Składają się na nią zarówno statyczne zdjęcia, jak i ruchome sekwencje filmowe, które wykonywane są za pomocą najnowocześniejszych dronów. Okazuje się, że rozliczne zalety tej formy prezentacji nieruchomości i obiektów biznesowych zdecydowanie przemawiają na jej korzyść. Przyjrzyjmy się zatem najważniejszym z punktu widzenia odbiorcy atutom filmowania z powietrza.
Wykorzystaj element zaskoczenia
Wchodząc na stronę internetową Twojej firmy lub nieruchomości na sprzedaż, potencjalny klient spodziewa się przede wszystkim konwencjonalnych zdjęć i filmów wykonywanych z poziomu gruntu. Niecodzienne ujęcia z powietrza z pewnością będą dla niego czymś niespodziewanym, co pozwoli mu spojrzeć na nowo na prezentowaną treść. Dzięki temu internauta dostrzeże zupełnie nowe atuty Twojej firmy czy też nieruchomości, co dodatkowo przełoży się na większe zainteresowanie z jego strony.
Pokaż aspekty niewidoczne z ziemi
Istnieje wiele zalet budynków oraz działek, których nie sposób zauważyć przy oględzinach z poziomu ziemi. Dopiero zdjęcia lub filmy wykonane z unoszącego się wysoko drona pozwalają pokazać takie detale, jak pięknie zdobiona elewacja, kunsztownie wykończony dach czy też zadbany ogród w całej okazałości. Umieszczając takie materiały na stronie z ogłoszeniem o sprzedaży nieruchomości lub witrynie firmowej na pewno zwrócisz uwagę internautów na nieuważane przez nich dotychczas szczegóły. W konsekwencji ich opinia odnośnie prezentowanego obiektu z pewnością ulegnie znaczącej poprawie.
Postaw na zalety lokalizacji
Każdy obiekt prezentowany w internecie może z innego powodu zwracać na siebie uwagę swoją lokalizacją. Dla domku letniskowego atutem będzie umiejscowienie na zacisznym pustkowiu, z kolei dom całoroczny powinien być dobrze skomunikowany z najbliższym miastem. Jeszcze inaczej potencjalni klienci oceniają lokalizację lokali firmowych – te powinny być umieszczone jak najbliżej centrum miasta. Bez względu na to, do której grupy zalicza się Twój obiekt, nie sposób pokazać jego umiejscowienia lepiej, niż właśnie za pomocą szerokich ujęć wykonanych za pomocą drona unoszącego się w powietrzu.
Zaprezentuj ciekawe sąsiedztwo
Zaleta ta będzie szczególnie pożądana w przypadku ofert sprzedaży bądź wynajmu nieruchomości, chociaż znajduje ona zastosowanie również w przypadku obiektów firmowych. Filmowanie z powietrza jak na dłoni pozwala bowiem pokazać, gdzie znajdują się kluczowe obiekty – mogą to być przykładowo sklepy, przedszkola, szkoły, boiska sportowe, parki, kościoły czy też przystanki komunikacji publicznej. Odpowiednie znaczniki na filmach bądź zdjęciach z drona pozwolą również od razu zaprezentować odległości od okolicznych ważnych obiektów o zróżnicowanym przeznaczeniu.